sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Onnistunut viikonloppu!

Nyt voin olla tyytyväinen siitä kuinka viikonloppu on syömisten ja juomisten suhteen mennyt. Vaikka onhan tässä vielä sunnuntaita jäljellä, heh. Ei vaan, en todellakaan halua pilata hyvin mennyttä viikkoa nyt. Olen ruokapäiväkirjatyyppisesti kirjoitellut syömiseni tuonne Syömisen seurantaa-sivulle, ja Kiloklubin laskurin avulla olen myös suuntaa-antavasti laskenut kalorimääriä. Tarkoituksen ei ole ollut se että söisin mahdollisimman vähän, paastopäivät ovat sitä varten. Mutta se että pysyisin kohtuudessa, se on ollut tavoite, ja siinä olen onnistunut. Kalorimäärät olen pitänyt alle 2000:n.

Tänä viikonloppuna ei meillä ole juotu alkoholia edes saunajuoman verran, joten se on vähän auttanut järkevästi oloa. Olen huomannut, että pienessä hiprakassa on helpompi sortua kohtuuttomuuksiin syömisen suhteen. Nyt pyrimme vähentämään alkoholikäyttöä tavallisina viikonloppuina, vaikka siis ei tämä tarkoita että mitenkään erityisen paljon sitä yleensäkään oltaisiin juotu! Mutta että ei juotaisi välttämättä ollenkaan jatkossa, siis joka viikonloppu. Saa syödäkin vähän enemmän kun ei kyytipoikana ole pullollista punaviiniä!

Liikuntaa on myös tullut harrastettua, tänään kaverin kanssa kävin vesijuoksemassa tunnin. Eilen tein ison siivouksen, jonka kyllä voisi liikunnaksi melkein laskea! Pesin lattiat ja vahasin ne sen jälkeen, ja olin kyllä ihan kuin uitettu sen jälkeen. Voi olla että se kertoo huonosta kunnosta, mutta toisaalta kyllä myös siitä, että tein melko reippaasti hommia. Kyllä on kiva ollut puhtaassa kodissa sitten olla. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että kommentoit blogiini! Minulla on kommenttien valvonta käytössä, joten älä hämmästy sitä ettei viestisi näy heti. :)