tiistai 25. helmikuuta 2014

Vaatteista kysymystä

Tulipas tässä mieleen Katti Koon innoittamana kysyä että olisikos kellään vähän isommille vaatteille tarvetta? Lähinnä kokoja 52 ja 54(56) olisi multa kaapista joutamassa pois. Joitain yksittäisiä parhaita kappaleita olen Facebookin kirppariryhmissä myynyt, mutta haluaisin mielummin pakettina jollekin laittaa kuin jokaista erikseen alkaa kaupittelemaan. Jos kiinnostusta yhtään olisi, voisin vaatteita paketteina kuvailla kyllä. Kommenttia alle jos kiinnostaa.

4 kommenttia:

  1. Minä käytän tällä hetkellä jotakuinkin tuota kokoa tai vähän pienempää.Alaosa on isompi kuin yläosa ;) Olen ostellutkin jo jotain fb-kirppiksiltä ja tarkoitus on laittaa omat vielä suuremmat myyntiin sinne myös.Minä voisin olla kiinnostunut riippuen tietenkin mitä sulla on tarjolla ja mihin hintaan .Kuulen mielelläni :)

    VastaaPoista
  2. Olis ihan kiva kanssa nähdä mitä olis tarjolla :)

    VastaaPoista
  3. Minullekin menisi isot koot, kiinnostaa siis!

    VastaaPoista
  4. No sitten, koitan tässä joku päivä kuvailla vaatteita. Viimeistään viikonloppuna pitäisi keretä. :)

    VastaaPoista

Kiitos että kommentoit blogiini! Minulla on kommenttien valvonta käytössä, joten älä hämmästy sitä ettei viestisi näy heti. :)