keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Ene viikko 4

Viimeinen keskiviikko. Ensi viikolla tähän aikaan saan jo syödä oikeaa ruokaa. Kamalan pitkä aika sinne tuntuu olevan vieläkin, vaikka takana on jo kolme viikkoa.

Eilinen kiukutus on hiukan laantunut. Tosin on täysin mahdollista, että se on huomenna taas läsnä. Tänään paino oli nytkähtänyt alaspäin eilisestä puoli kiloa. Toivoa sopii, ettei huomenna nytkähdä takaisin, ainakaan kokonaan. Olen hyvin lähellä kyllä tavoitetta, ei siitä paljon enää puutu. Olisi silti kiva, että vielä vähän tippuisi, kun kerran pusseilla edelleen olen.

Olen tullut tästä eneilystä siihen tulokseen, ettei tämä oikeasti kovin hyvää ihmiselle tee. Varmasti on tehokas ja nopea tapa saada vaikkapa juuri leikkausta ajatellen painoa alas, mutta... Ainakin minulla tämä aiheuttaa myös ihan typerää, ehkä jopa hieman syömishäiriöistä ajattelua. Jotenkin sumenee ajatus siitä, mikä on normaalia syömistä, mikä on paljon ja mikä vähän. Jotenkin harhaudun luulemaan, että en voi laihtua 800 kcal:n syömisellä, vaan on pakko kiristää ja syödä vain 600 kcal. Ja oikeasti, onhan se 800 aika vähän myös, kyllä silläkin pitäisi tosiaankin laihtua. Painon jumittaessa mieleen on tullut myös semmoinen typerä ajatus, että illalla en enää halua juoda, ettei se näy aamulla vaa'alla. Tajuan kyllä, että ihan hölmöä. Minulle ei taida todellakaan sopia tämmöinen kuuri, että jossakin tietyssä ajassa pitää mahdollisimman paljon pudottaa.

Kauheasti odotan ensi viikkoa ja oikeaa ruokaa. Kyllä on ikävä leipää, puuroa, jogurttia, pastaa. Kahvia maidolla, kun mustana olen nyt yrittänyt juoda turhien hiilareiden pelossa. Salaatinkastiketta salaattiin. JUUSTOA! Oih ja voih, jostakin oisi kaivettava voimia tämän viimeisen viikon läpiviemiseen. Yksi vaihtoehto voisi olla uudet edistyskuvat, vaikkei nyt ihan vielä ole kokonainen kymppi pudonnut edellisistä kuvista, 1,5kg uupuu. Mutta ne voisivat kyllä antaa uutta tsemppiä, ehkäpä toteutan ne tänä iltana.

3 kommenttia:

  1. Tsemppiä viimeiseen eneviikkoon... <3
    Mulla kolmas eneilypäivä ja lahjakas päänsärky ja väsymys ilmesty kuvioihin eilen ehtoolla, mutta toivottavasti huomenna on jo parempi päivä, koska töihin pitää mennä.
    Mulla on meinannut ajallisesti olla vaikeeta saada viittä pussia syötyä, koska mulla ei siis todellakaan ole nälkä.. joten olen iltaisin viimeisen pussin syönyt joko kahtena näkkärinä tai yhtenä real-leipänä.
    Kahvia olen juonut kokoajan rasvattomalla maidolla, tosin vaihdoin sen PLUS-maitoon, tulee samalla proteiineja.
    Tällä systeemillä on kalorit saletisti alle 800, tosin en ole sen tarkemmin laskenut. Aattelin ekan vkon mennä näin ja katotaan mitä vaaka sanoo ( tosin, olen joka aamu käyny vaakaa morjestamassa ja laskussahan se on :D )
    Jaksamista sulle ja jaksamista mulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sä oot leipään uskaltanut vaihtaa pussin! Mun on tehnyt mieli myös, mutta mä olen sitten liikojen hiilihydraattien pelossa kuitenkin välttänyt kaikkia viljatuotteita. Toisaalta se lienee minun kohdalla järkevääkin, koska voisi sitten olla myös retkahdusvaara läsnä, jos yrittäisin vain vähän syödä leipää... :P Noh, kohta sitä onneksi saa sitten syödä.
      Kiitos ja tsemppiä tosiaan sinnekin! :)

      Poista
  2. Oli pakko keksiä jotain... ohje on että alle 800 kaloria, joten uskalsin ton leivän napata, Epäilin, että jos väkisin alan juomaan jotain pussia, niin tulee huono-olo. Katotaan miten homma lähtee rullaamaan.

    VastaaPoista

Kiitos että kommentoit blogiini! Minulla on kommenttien valvonta käytössä, joten älä hämmästy sitä ettei viestisi näy heti. :)