perjantai 10. tammikuuta 2014

Jumissa

Minä olen jumissa jotenkin. Tunnen sen olossa tukkoisuutena ja ikävänä "täyteläisyytenä". Vessahätä ei ole niin usein kuin pitäisi. Joku tökkii. Eilen oli paastopäivä muuten ihan täydellinen, mutta tämä tukkoinen olo silti jatkui. Yleensä paastopäivinä saa rampata vessassa, mutta eilen ei. Kävin vesijuoksemassakin, eikä sekään saanut nesteitä liikkeelle, vaikka yleensä vedessä oleminen sen tekeen. Vatsakaan ei toimi normaalisti. Ja niin, kyllä minä sen näen vaa'allakin. Vaikka oli kevennyspäivä maanantaina ja onnistunut paastopäivä eilen, niin paino ei näytä liikkuvan mihinkään suuntaan. Näytti välissä jopa kilon isompaa lukemaa kuin maanantaina.

Tänään taidan mennä kauppaan ja ostaa luumuja ja pellavansiemeniä, jos niillä saisi mahaan vauhtia. Ja varmaan pitäisi jotain nestettäpoistavaa myös syödä, kevyesti joka tapauksessa olla viikonloppu. Yeah right, ihan helppo juttu mulle! Ei vaan, nyt on oltava nätisti viikonloppukin. Enedin alkuun on vain reilu viikko, ja haluan panostaa kunnolla sen alkuun.

Hirveästi väsyttääkin, tuntuu että pääkin on jumissa! Olen siis kertakaikkisen jumissa koko ihminen. Henkisesti ja fyysisesti. Toivottavasti viikonloppuna edes joku jumeista helpottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että kommentoit blogiini! Minulla on kommenttien valvonta käytössä, joten älä hämmästy sitä ettei viestisi näy heti. :)