perjantai 28. maaliskuuta 2014

Kuulumisia

Kevät etenee, ihanaa! Huomaa kyllä silmissä ja nenässä, että etenee, vaikkei edes pitäisi olla allerginen. Poskiontelotulehduskin iski, pari päivää olin sairaslomalla tällä viikolla. Nyt kuuri päällä, toivottavasti tehoaa.

Tänä aamuna vaaka tarjoili mukavan yllätyksen, kun jostain syystä enen jälkeiset kaksi plussakiloa olivat kadonneet. En tiedä miksi ja miten. Tai no, olen kyllä paastopäiviä ne kaksi viikossa pitänyt, mutta aikaisempina viikkoina se ei ole vaikuttanut mitenkään. Hyvä mieli nyt alemmasta lukemasta. Toivon että paino tuossa pysyykin, tai jopa vielä vähän laskee, että uudella enellä saan alkaa suoraan pudotta uusia kiloja, eikä ole mitään plussia riesoina.

Enen aloitan siis ennen pääasiäistä. Mieheni osoitti yllättäen melkoista yhteishenkeä, ja ilmoitti aloittavansa sen minun kanssani! Hänellä ei ylipainoa ole kuin muutama kilo, eikä tarvetta ainakaan pidemmälle enelle ole, mutta toisaalta hänellä on juuri sitä sisäelinrasvaa, johon enen pitäisi purra. Saattaa olla että on vain viikon enellä, tai sitten jatkaa pidempään. Joka tapauksessa olen iloinen seurasta, olisi aika ikävää jos pääsiäisenä mässäisi herkkuja kovasti vieressä...

Leikkausasian suhteen mieli on rauhallinen, ei kumpaankaan suuntaan oikein kallellaan. Ehkä hyvä niin. Tosissani haluan taistella nyt kilojani vastaan, päädyttiin mihin hyvänsä. Uskon ettei lääkärikään toukokuussa pahana pidä, että olen sitten taas monta kiloa kevyempi. :)

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Olet kyllä niin vain vähän reitevä ja persevä, että kun operaatio toteutuu ja paino laskee, sinusta tulee mahtava mimmi!

    VastaaPoista

Kiitos että kommentoit blogiini! Minulla on kommenttien valvonta käytössä, joten älä hämmästy sitä ettei viestisi näy heti. :)