torstai 12. joulukuuta 2013

Aatoksia pussittelusta

Tänään olen syönyt PALJON. Olen kyllä kirjannut kaikki ylös Kiloklubin ruokapäiväkirjaan, ja kalorimäärä oikeasti on 700, mutta melkein silti on syyllinen olo siitä, että olen syönyt liikaa. Vaikka en ole. Mutta kyllä, sorruin syömään kaksi (pientä, ei niitä isoja!) Nutrilettin suklaapatukkaa, kun ne oikeasti maistuivat niin hyviltä, ja kalorimäärä periaatteessa salli sen. Joo no, ei ehkä järkevää, mutta söinpä silti. Ja totesin että jatkossa jos päädyn pussittelemaan, en osta mitään patukoita kotiin ikäänkuin varalle!

Tänään kaikki on maistunut hyvälle, olen oikein ollut yllättynyt siitä. Superkevyt perunapurjokeitto ja siihen lisätty maustekurkku kuutioituna, suorastaan herkullista! Niitä keittoja taidan tilata lisää joka tapauksessa, käteviä töissäkin lounaaksi ihan koska vain.

Ehkä se on niin, etten halua ihan ehdottomalle linjalle lähteä, ettei mitään voi muuta syödä. Rakastan kasviksia, ja ne auttavat tosi paljon pysymään kaidalla tiellä. Antavat hampaille purtavaa. Tai en tiedä, ei kai sitä nyt ole pakko päättääkään. Joka tapauksessa tämä on ollut positiivinen yllätys, kuinka helposti ateriankorvikkeilla olen pärjännyt. Ja pitkän viikonlopun turvotukset ja mähkimiset on ainakin pudotettu, muuta nyt ei tietenkään vielä pysty sanomaan. Katsellaan katsellaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että kommentoit blogiini! Minulla on kommenttien valvonta käytössä, joten älä hämmästy sitä ettei viestisi näy heti. :)