torstai 28. toukokuuta 2015

Edistyskuva

 
Emme ole millään miehen kanssa kerenneet ottaa edistyskuvia. Hetken mielijohteesta päätin ottaa kuvan puhelimen selfie-toiminnolla. Kuvakulma ehkä hieman vääristää minun edukseni, mutta kyllä tämä kuva minut silti vähän yllätti. En minä ole enää sairaalloisen lihava. Kyllä minä taidan näyttää nykyään... hm.. normaalin lihavalta? Siis ikäänkuin normaalilta xl-kokoiselta, jos ymmärrätte mitä tarkoitan? Bmi on nyt 34-jotain, eli olenhan minä merkittävän lihava edelleen. Mutta onhan tämä tilanne jo parempi kuitenkin. :)
 
 
 
 
 

6 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää, tsemppiä!
    -e-

    VastaaPoista
  2. Pikkuinen "tyttönenhän" sinä olet!!! ;) *ja en taroita loukata, vaan siis hyvällä tavalla sanon <3 Looking great! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi kiitos! Enhän minä kovin pikkuinen voi olla, kun melkein satakiloinen olen vieläkin. Mutta kyllä minusta silti välillä melkein pienelle tuntuu, kun niin pitkään oli hirveän iso ja siihen tottui! :)

      Poista

Kiitos että kommentoit blogiini! Minulla on kommenttien valvonta käytössä, joten älä hämmästy sitä ettei viestisi näy heti. :)