tiistai 12. toukokuuta 2015

Hiukset tippuu päästä!

Mun hiukset on ohentuneet kamalasti. Ei yhtäkkiä, mutta yhtäkkiä nyt huomaan sen. Hiusharja on jo pitkään ollut jatkuvasti "tukossa", joten irtoilu on jatkunut pidemmän aikaa. Nyt kun hiukseni yltävät ponnarille, tajusin, ettei minulla ole koskaan ollut näin ohut ponihäntä. Kun nostan päälyhiuksia suoraan ylöspäin, päänahkani kuultaa hiuksista läpi ihan eri tavalla kuin koskaan ennen. Aika kamalaa. Hiuksen on olleet minulle tosi tärkeät aina, ja olen niistä kovasti tykännytkin. Hiukan nyt järkyttää se, minkälaiseksi ovat menneet. Hiusten oheneminen ei loista muiden silmään yhtä pahasti, koska osaan laittaa hiukseni niin, että vaikuttavat paksummilta. Mutta se ei auta, kun itse tiedän minkälaiset ovat. Ja millaiseksi vielä menevätkään??


Viikonloppuna hiukseni ison tupeerauksen ym.jälkeen...
Ei nyt niin kovin pahalta näytä, mutta tämä vaati jo työtä,
ja itse tiedän miltä ne hiukset TUNTUIVAT!
Ja latvat on kyllä aikas kuluneet...
 

Tänään menen kampaajalle, ja leikkaan hiukseni ihan lyhyeksi polkaksi. Toivon sen piristävän ja kohottavan ilmettä niin, ettei hiusten oheneminen näy niin paljon. Harkitsen myös hiusteni sävyn vaalentamista parilla asteella. Vaikka aika vaalea olen nyt luonnostaankin, niin jotenkin tuntuu että ihan vaalean läpi se päänahka ei ehkä "paistaisi" niin helposti. Katsotaan nyt.


Hiukseni muutama vuosi sitten, vähintään tuplasti hiusta päässä!

2 kommenttia:

  1. Hei mitä jos harkitset sinkin ja magnesiumin lisäämistä pillerimuodossa? Itsellä sama ongelma ja sain ohjeeksi sinkin ja magnesiumin lisäämisen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ne lisänä jo, isohkolla annoksellakin vielä. Mä niin toivon, että tämä on väliaikaista, ja jossain vaiheessa hiuksen vahvistuvat uudelleen.

      Poista

Kiitos että kommentoit blogiini! Minulla on kommenttien valvonta käytössä, joten älä hämmästy sitä ettei viestisi näy heti. :)