keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Kuulumisia

Onpas jäänyt vähille kirjoittelut. Vähän voisin kuulumisia laittaa. Vaikkei mitään ihmeellistä kuulukaan.

Ihan hyvin on mennyt. Pätkäpaastoilua olen jatkanut ja se sujuu jo aikas rutiinilla. Jännä on ollut huomata, että tehostusmielessä lisätty paastopäivä ei mitenkään näy painossa. Eli ei ole mitään järkeä pitää kolmea paastopäivää viikossa ja opettaa elimistöään liian vähille kaloreille. Olen nyt siis paastoillut viime tiistaista asti joka toinen päivä, eikä paino ole tippunut yhtään sinä aikana. Joten en kiusaa itseäni ylimääräisillä paastoilla, vaan jatkan sillä kahdella päivällä viikossa.

Uutta on nyt se, että rasvainen ja muuten raskas ruoka tekee huonon olon. Viikonloppuna olin oikein todella huonovointinen syötyäni isäinpäivän suklaakakkua. Maha myös tykkää huonoa, eli helposti menee vähän sekaisin jopa. Kaikkein paras vointi on paastopäivinä, se on pakko myöntää. Enää ei ole heikotuksiakaan oikeastaan ollut, kai elimistö on alkanut tottua tähän.

Paino ei näytä millään rytinällä putoavan, mutta nyt uskallan kyllä sanoa, että se 140-alkuinen luku on hyvästelty kovastikin. Enää ei seilausta tapahdu lähellekään sitä, vaan näytöllä on vilahdellut 135-alkuiset luvut. Jonain aamuna vaaka väitti että 10kg olisi pudotettu, mutta ei vielä joka-aamuinen ole se tulos kuitenkaan. Suunta kuitenkin oikea.

Mitään isompaa taistelua ei tässä nyt ole ollut itsen kanssa. Aika kepeästi siis mennään juuri nyt. Nautin siis siitä, enkä yritäkään kehitellä pääni sisällä mitään suurta draamaa!

3 kommenttia:

  1. Tsemppii! Hyvin sulla menee! Mulla ittelläni iski vauhtisokeus kun olin saanut 20kg pudotettua, sit aloinkin kikkailee ja läskiks meni :D

    VastaaPoista

Kiitos että kommentoit blogiini! Minulla on kommenttien valvonta käytössä, joten älä hämmästy sitä ettei viestisi näy heti. :)