maanantai 15. kesäkuuta 2015

Olen notkistunut!

Yllätin itseni viikonloppuna ulkona venytellessäni. Olen viime aikoina venytellyt kyllä paljon ja olen kohtuunotkea ollut aina. Mutta en todellakaan ole kyennyt spagaatteja tms. koskaan tekemään. Nyt selkä on taas vaivannut viime päivinä ja siksi venyteltyä on tullut milloin missäki monta kertaa päivässäkin. Lauantaina sitten tuntui että aina vain joustaa paremmin ja paremmin, ja lopulta sain tehtyä spagaatin. Voi sitä ihmetystä! Pakko oli pyytää miestä ottamaan kuva, ja jaan sen nyt teillekin.


2 kommenttia:

  1. Oi! Hienoa!

    Näytät muuten tosi hyvältä, jos saa sanoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, kiitos, kyllähän niin saa sanoa, vaikka vähän tuommoinen palaute on melkein vaikea ottaa vastaan. Olen sitä "joutunut" viime aikoina opettelemaan, ja aika hämmentävää se on kun ihmiset kehuvat. Toisaalta aika tyhmää, miksei sitä vain voi olla iloinen ja tyytyväinen positiivisesta palautteesta?! Itsekin annan sitä mielelläni ihmisille.

      Poista

Kiitos että kommentoit blogiini! Minulla on kommenttien valvonta käytössä, joten älä hämmästy sitä ettei viestisi näy heti. :)