keskiviikko 1. heinäkuuta 2015

Sappileikkaus ja viidenkympin rajapyykki

Kaksi uutista. Ihan hyviä kai molemmat, vaikka leikkaus hirvittääkin vähän. Eli siis, mulle tosiaan on tullut sappikohtauksia edelleen, ja leikkausta päätettiin aikaistaa. Ensi maanantaina on leikkauspäivä jo. Hyvä juttu sinänsä, kohtaukset on hirveitä, ja riski sappirakon tulehtumiselle kasvaa koko ajan. Tyhmää on se että kesää menee toipumiseen, ei pääse uimaan jne. Mutta toivotaan että toivun yhtä hyvin kuin lihavuusleikkauksesta, silloin ei koko kesä mene hukkaan.

Toinen uutinen, olen nyt täydet 50kg kevyempi kuin painavimmillani projektin alussa. Tarkalleen ottaen pudotusta on nyt 50,5kg. Se tuntuu aika hienolle, ja vähän käsittämättömällekin. Kokonaisen ihmisen verran olen laihtunut!

4 kommenttia:

  1. Lueskelin sun blogin läpi. Uskomattoman hienon pudotuksen oot kyllä tehnyt ! Tahtikin on ollu todella rivakka. Itselläni on lähtenyt 10kg / 10kk. Vielä 20-25kg pudotusta, niin oon tavoitteessani.

    Tsemppiä sulle jatkoon !

    Maria
    http://valtavirtalaihis.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ihan unohtanut sulle kommentoida! Kiitosta vaan kovasti. Ei sillä tahdilla oikeasti niin väliä ole, melkein olen kyllä sitä mieltä että hidas vauhti yleensä ottaen laihdutuksessa on hyvästä, silloin tuloskin on usein pysyvä. Tsemppiä vain kovasti sullekin! :)

      Poista
  2. 50 kiloa Hilmaa kadonnut, vau! Hieno suoritus, aivan mahtava!

    Toivottavasti itsekin pääsen joskus samaan. Ensi keväänä, toivon mukaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä varmasti pääsetkin, sä oot niin sinnikkään määrätietoisesti edennyt projektissasi! :)

      Poista

Kiitos että kommentoit blogiini! Minulla on kommenttien valvonta käytössä, joten älä hämmästy sitä ettei viestisi näy heti. :)