keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Lähetteen tilanne

Sain kirjeen, jossa kerrottiin minulle saapuvan kolmen kuukauden sisällä kutsu mahalukun tähystykseen. Eli jossain vaiheessa homma on siis etenemässä, vaikka nyt on semmoinen fiilis lähinnä, että ei tule koskaan ajankohtaiseksi nämä jutut mulla. Mutta siis, saan viettää kesän ihan kokonaisuudessaan rauhassa, ja vasta aikaisintaan loppuvuodesta leikkausta kannattaa odotella. Se on oikeastaan ihan ok. Vaikka tuntuu tolkuttoman pitkältä aika, joka minun pitää kyetä pitämään painoni "kurissa"... Minä kun en osaa kuin lihoa ja laihtua, joten ei tule olemaan helppoa.

Blogin suhteen on nyt hiljaiseloa ollut, kirjoittelen sitten taas enemmän kun on jotain sanottavaakin. Vähän meinaa lomanodotus painaa päälle, tuntuu ettei viimeisiä viikkoja millään jaksaisi. 2,5 viikkoa siis vielä jäljellä töitä. Niin lyhyt ja kuitenkin pitkä aika!

1 kommentti:

  1. Tsemppiä kesästä selviämiseen! Hyvin se menee, mulle kävi silloin aikoinaan samalla tavalla, että kesäsulku tuli tkhon ja pysäytti hommat kesän ajaksi ja sai taiteilla ettei paino ainakaan nousisi:) Hyvin se menee sullakin, ota päivä kerrallaan :) <3

    VastaaPoista

Kiitos että kommentoit blogiini! Minulla on kommenttien valvonta käytössä, joten älä hämmästy sitä ettei viestisi näy heti. :)